Happy new year


Hej vänner, och gott nytt år :)

Jag hoppas alla hade en bra nyår, vad ni nu gjorde :) Jag tänkte berätta lite om vad jag gjorde hela dagen igår och idag.

31 december 2011,
Efter att jag slutade 11 så åkte jag och klippte mig. Dom döda topparna åkte av och så klippte jag upp det. Äntligen ser det bra ut igen, hoppas dock det växer ut mer dom sista månaderna :) Åkte till Golden gate bron med Mill Valley flickorna där vi tog en massa bilder. På väg till in and out slog klockan 15 och det var 2012 i Sverige, vi firade rejält! 1,5 timma senare firade vi lite till för Englands skull.

Vi alla åkte till Katrin på kvällen där vi lagade mat och fixade oss. Nyårs middagen bestod av kycklingfilé fylld med bacon och mögelost, klyftpotatis, sparris och bea sås :) GOTT! Vid klockan nio firade vi New York nyår med att se bollen droppas på times square, och Justin Beiber sjöng live :) Vid halv tolv körde vi till Golden gate bron där vi drack champagne och tittade på fyrverkerierna från SF. Btw, amerikanare suger på raketer. Det är ju typ olagligt här borta :s det var inte alls lika mycket som hemma!! Det blev en bra och lugnt nyår :)

1 januari 2012,
Har spenderat hela dagen på Stinson Beach med Katrin och Matildorna :) Kom hem vid halv åtta ikväll och nu är det läggdags. Ska slänga upp en liten lista här strax, så fort jag sett klart VD ;)

Puss och kram!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback