Hawaii on the list


Hej vänner,
nu var det ett tag sen jag skrev. har egentligen inte mycket för mig, bara ingen ork till det.

Snart bara 3 månader kvar tills Lisa kommer, och jag längtar så jävla mycket. Jag är trött på livet här borta nu och vill verkligen åka hem till alla. Känslan av att det bara är så lite tid kvar, får mig att längta ännu mer :( har massa planerat inför våren, vilket är bra.

Idag köpte jag våra första flygbiljetter, till hawaii :)) dom kostade 240 dollar styck plus försäkring på 33. Bokade också hotell, super fint. Det blev dock dyrare än vad jag trodde, men det var okej. man måste leva fint på wakiki ;) fick egala för första natten sen resten när vi kommer dit :) Så idag har jag spenderat över 600, bra jobbat..

Som sagt. Ser fram emot våren nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback