I can feel it in my heart


Hej kära vänner!
Tänkte dela med mig av en otrolig härlig känsla jag hade i kroppen idag.

Har varit lite små deppig sen igår efter att ha funderat en del på sommaren. Vi behöver inte gå in på det. Så har legat inne hela dagen och deppar typ. Såg på telefonen att det var 18 grader och strålande sol ute, så tänkte göra något åt det.

Tog på mig mina svarta jeans, vitt linne och min blåa favorit kofta från förra sommaren. Mixade det med vita Converse och pilotshades :) efter barnens skola så körde vi till San Rafael. Jag vevade ner rutan och spelade gamla låtar från våren 2011. Och jag fick en sådan härlig vår känsla. Jag absolut älskar våren och tog åt mig hela stunden. Kan ni fatta att jag har vår här i mitten av januari?

Det fick mig att börja tänka på förra våren. De sista veckorna jag hade med Jossan, Matilda och Emelie :) Vi drack öl, cruisade runt i matildas bil, hade shorts och converse på oss varje dag och hade så himla kul! Jag är en vår människa! Och jag är så glad när jag inser att jag har vår fram tills jag åker härifrån och då har jag sommaren att se fram emot :)

Det ska bli den bästa sommaren någonsin. Hänga på Jossans balkong, gå ut och dansa i shorts, dricka vin och spela kubb. Vara förälskad och lycklig! Jag är så redo. Dags att jobba inför beach 2012 ;)

Hoppas alla som läser detta får spendera tid med mig i sommar :) jag lovar att jag kommer gå runt och vara glad hela tiden!!

I love you bitches

 


Kommentarer
Postat av: emelie

åh vad fiiiin du är, glada minnen :') ser fram emot att du kommer hem <3 PUSS BÄSTA JP

2012-01-13 @ 21:13:08
URL: http://emeliten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback