Lonely saturday


Hey babes.
Så lite nya saker har hänt idag.

Började morgonen med att prata med värdmamma om vår Mexico resa. Jag beslutade mig för att inte följa med i februari, men åka med dom i april istället :) Anyway, vi var så taggade och hon skulle köpa flygbiljetter. Det visar sig att hennes mamma hyrt ut deras lägenhet där nere, så någon Mexico trip blir det inte..

Sjukt arg värdmamma, sjukt ledsen au pair :( så det blir ingen Mexico resa under mitt år i USA. Men inte ska vi gråta för det nejnej. Vi ska istället åka till Orlando i Florida. Disney World och Harry Potter World!!!! Kan för tusan inte bli bättre ;)

Slutade elva. Bokade hotell i Miami, och kikade på några i NYC. Så himla svårt att hitta ett bra och billigt hotell, känner att detta är mammas jobb :p

Somnade halv tre av extrem huvudvärk. Vaknade vid sex av att Jossan ringde på min telefon. Loggade in på Skype och blev uppringd av systrarna Jossan och Matilda, as fulla utanför Oleo haha. Älskar dom två nötterna :') Nu är det bara 3 månader kvar, saknar dom så sjukt mycket!!!!

Nu blir det Keeping up resten av kvällen. Sjukt härlig lördag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback