sleeping this weekend


Hej där!

Jag har haft en väldigt lugn helg. Vilket jag verkligen behövde. I fredags kväll åkte jagb till Mill Valley och sa hejdå till min älskade Katrin. En av mina närmsta sens jag kom hit. Idag åkte hon till New York för att spendera 6 månader där innan hon åker hem. Vi hade middag på en liten mysig restaurang, 10 brudar :)

På lördagen spenderade jag eftermiddagen i min säng. Vilade en stund och tittade på flygbiljetter till VEGAS! Hittade en massa bra så det kommer bli toppen. Hade skypedate med bönan i 2 timmar med, vilket behövdes. Det kan gå månader mellan gångerna vi pratar. Men när vi väl gör det, så inser jag varje gång att jag aldrig kommer finna en bättre vän än henne. Underbara Jossan!

På Kvällen plockade Linnea upp mig. Vi åkte till northgate där vi shoppade liiite. Köpte en ny tränings bh och en röd vinterjacka på rean, 20 dollar!! Vi tittade på The girl with the dragon tattoo innan vi åkte hem. Folk i salongen måste trott vi var svenskar. Vi skrattade, peckade på allt vi kände igen, vi gick nuts när vi såg en ramlösa och skrek när vi såg Joel Kinnaman ;) Vi lämnande biosalongen sist för säkerhets skull..

Idag vaknade jag 10. Har tittat på Kardashians (min tv funkar äntligen) Har hängt lite här på datorn. Har en skypedate bokad strax, får se om den sker. Annars har jag inget planerat idag :) Vi får se vad som händer.

Hittade en crazy bild på mig och Vilde. Känns fortfarande tomt utan henne..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback