Wii dance


Godkväll!
Det visade sig att barnen inte alls började skolan idag, utan imorgon. Men det har varit en otroligt lugnt dag. Jobbade mellan 7-9, sen tog jag en powernap mellan 10-12 :) Började jobba 13 igen och slutar sent ikväll.

Mina värdföräldrar har varit hemma hela dagen. R har i stort sätt varit med sin pappa hela dagen, jag har hängt med G :) Vid fem åkte vi till cheesecake factory med Lina och hennes två barn. Kom nyss hem och barnen spelar Wii ABBA dance ;)

Mina värdföräldrar har bröllops dag idag (18 år!!) så jag är barnvakt ikväll :) Om 15 ska grabben i säng. Jag lär med sova tidigt. Är extremt trött och imorgon ska jag äntligen tillbaka till gymmet!

Puss och godnatt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback