2 more hours

Hej vänner!

Har haft en sjukt skojig dag :) umgicks med Matilda på förmiddagen och eftermiddagen har jag spenderat med Frederik och barnen. Kvällen bestod av BB och nu The lord of the rings med Frederik.

Så det är min födelsedag imorgon. Fast tekniskt sätt, om man ska gå efter svensk tid, så är det min födelsedag nu! HAPPY BIRTHDAY! Enligt amerikansk tid så fyller jag år om 2 timmar.

Så imorgon är jag äntligen 21. Skriver imorgon om vad som pågår och vad lördags planen är ;) Fick paket av mamma, pappa och Elsa idag :) godis, brev och en söt teckning. Fick också mitt första paket av värdmamma. Berättar imorgon!!!

Tusen tack alla som redan varit effektiva och skrivit på Facebook. En litet logginlägg betyder så mycket här borta :')

xoxo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback