Bad luck maybe

Hej fina läsare!
Oboy vad jag har haft en mycket stressig och komplicerad förmiddag.

När jag kom hem från gymmet satte jag mig i sängen med datorn. Tänkte beställa en bikini från VS och skicka en request om datum att flyga hem till Sverige. Förstår fortfarande inte hur det hände, men helt plötsligt loggade datorn ut sig själv och gick inte att starta om! I panik ringde jag kompisar, försökte får tag på värdmamma (bäst på datorer) jag ringde tom hem till min storebror. Han kom med några tips men inget funkade :(

Datorn har inte gatt igång på hela dagen och jag går runt och är livrädd att alla mina bilder och min musik är borta för evigt!!! Min värdmamma tog en titt på den och sa något var fel med hårddisken och att jag borde åka till bestbuy och be dom om hjälp. Jag ber till gudarna att dom kan hjälpa mig..

Har suttit med G's Mac hela dagen, vilket har funkat utmärkt. Kunde skicka min request om flyget och beställa bikinin :) Frederik och Lina är på ingång och då drar vi med datorn.

JAG HOPPAS INNERLIGEN ATT DEN GÅR ATT FIXA..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback