I need more sleep

Hej vänner!
Hoppas att ni mår bra. Här borta är det toppen :)

Har haft lite sömn problem i veckan och svårt att somna på kvällarna. Vaknat upp vissa gånger med under natten. Vilket också resulterar i att jag har svårt att stiga upp på morgonen och är trött under dagen. Låg i sängen idag och läste, köpt boken The Hunger Games till iPaden. Så himla kul att ögonen slocknade och ipaden flög rakt ner på näsan haha. La iaf undan den och tog en PW på en timma, behövdes!

Denna veckan har gått ruksigt fort. Redan torsdag kväll och jag ligger i sängen och precis avslutat veckans nya avsnitt av VD. Tittade också på dagens BB avsnitt. Asså, nu är det FAN inte kul längre. Dom beter sig så jävla illa och mobbar och skit. Är glad att Sipan fick lämna, när han gick på Amandus om hans sexualitet så flippade jag. På andra sidan atlaten, det du!! Saknar fan BB 2011, då var det BRA TV..

Ska tvätta mig i ansiktet nu sen sova. Det var inget nytt avsnitt av Greys Anatomy, så jag får somna tidigt helt enkelt. Extremt bra, hoppas jag lyckas. En vecka kvar till Vegas, så jag behöver ju sömn ;)

Love you all!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback