Me and my awesome iPad

WHAT'S UP!

Det var ett tag sen jag skrev, hamnar lite bakom här känns det som. Det har hänt endel. Så för att göra det lättare kan jag ju skriva en liten lista..

- Min dator är äntligen lagad och funkar utmärkt. Allt finns kvar på hårddisken!
- Jag har fått min flygbiljett hem till Sverige. Vilket är hemlighets stämplat..
- Jag har köpt en IPAD, världens bästa impuls köp!
- Jag har firat St Patrick's day, lite för hårt..

Så vi var ute igår och firade St Pattys day. Började med middag och en cosmo på cheescake. Slutade på en bar där vi hade drinkbord och vodkan flödade. Jag har mått piss idag. Skakig, trött, illamående och huvudvärk. Sitter och överför massa filmer och musik till iPaden nu, äntligen när datorn är hemma igen. Jag mår fortfaraned lite dåligt men det är bättre nu. Denna dagen har varit hemsk..

Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera :) LOVAR!
Love you all.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback