Please make my wish come true

Hej vänner.
Det har varit en bra dag. Spenderade förmiddagen med Matilda, myste lite hemma hos henne. Och nu i eftermiddag/kväll har jag haft sjukt kul med barnen. Busat och gjort läxor :) Kikade på dagens BB avsnitt också, grymt kul. Annica borde dock släppa loss lite mer ;)

Tänkte bara skriva att en intressant sak hände, för ungefär 2 minuter sen! Fick ett mail från Au Pair Care (organisationen). Dom skrev att det är dags att välja flyg datum hem till Sverige. Som ni alla vet, antar jag, så ska jag ju ut och resa en sväng med Lisa innan jag kommer hem och vi avslutar i New York. Lisa har redan köpt sin biljett hem, och jag ber varje natt att jag kommer hamna på samma flyg. Jag kan egentligen inget göra mer än att bara göra ett önskemål om att få flyga hem samma dag. Chansen att vi hamnar på samma flyg hem är minimal, men chansen finns. Jag har planerat att ringa och fråga om det går att fixa, men bara skjutit på det hela tiden..

Så imorgon ska jag skicka in papperna tänkte jag, med önskemål om vilken dag jag vill flyga hem. 3 datum får jag önska om. Och oftast blir det ens första val, men man vet ju aldrig. Vore jävligt idiotiskt om Lisa flög hem en dag tidigare än mig. Menas det att mamma, pappa och JOSSAN ska vänta ett dygn på flygplatsen? ONÖDIGT.

Så snälla ni, be och håll tummarna för min och Lisas skull! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback