Vegas here we come!

Hej kära bloggläsare!

Det har varit en tråkig onsdag, tyvärr. Skippade träningen och vilade istället. Vet inte vad men min mage har spökar idag, hatar! Åkte till Novato på förmiddagen och stor handlade, mycket trevligt....

Pratade med David innan han skulle sova. Perfekt att göra det, blir liksom som en bra start på "eftermiddagen" varje gång jag hämtar barnen är jag extra glad, typ haha :)

Jaha annars då. Satt ner med värdmamma ikväll och kikade på hotell i Vegas. Vi hittade ett jätte bra som ligger mitt i smeten. Hon tyckte jag skulle ta med mina bästa klackar så jag kunde komma in på alla exklusiva nattklubbar ;) sitter nu och ska betala flygbiljetterna. Nu finns det ingen återvändo!!! Kollar också på dagens BB avsnitt. Så extremt jävla roligt är det :) kommer bli ännu bättre den dagen någon klipper till Jessica..

3 dagar kvar tills min 21 års dag. Sjukt!

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback