you are the best mami

Hej vänner!

Tänkte slänga in en liten uppdatering. Har fortfarande ingen dator. Jag har köpt en extern hårddisk, så nu är datorn iväg för att fixa en backup! Saknar allt på datorn typ haha :)

Mamma har varit i Lund mån-tis. Hon mår äntligen bättre och allt är borta! Har väntat på denna dagen sen november då jag fick beskedet över Skype. Det har varit ett par tuffa månader. Speciellt känslan av att se sin mamma sjuk på en dator och inte kunna hjälpa henne. På ett sätt så har jag fått ta mig igenom detta själv flera tusen mil från min familj. En känsla som jag aldrig vill uppleva igen. Att vakna idag och få ett sms av mamma där det står att hon är överlycklig, är allt annat än underbart. Min mamma är bäst, och ingen slår henne!!! :')

Har precis pratat med David. Han hade pratat med min mamma på telefon och sa att allt var bra. Söt är han! Så nu kan jag andas ut och njuta av mina sista veckor :)

Tack alla för ert underbara stöd för mig och min familj! Family comes first <3


Kommentarer
Postat av: emelie

<3 <3 <3

2012-03-13 @ 22:31:35
URL: http://emeliten.devote.se
Postat av: Helene

Oj, det låter inte bra. Vet inte vad som hänt, men skönt att det verkat ordna upp sig! Njut nu av sista tiden i Herbst fam :)

2012-03-14 @ 09:43:29
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: JP

Min mamma har haft en tumör i halsen. Så efter 8 veckor med strålning är den äntligen borta. Hade aldrig kunnat gå igenom detta utan Sally, otrolig är hon!! Nu är det bara 1 månad kvar :))

2012-03-19 @ 03:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback