Aloha babes

Hej kära vänner, eller jag kanske ska säga ALOHA!

Hawaii är så sjukt vackert, och så sjukt varmt :) vi är nu 3 timmar efter california tid, och 12 timmar efter svensk tid. Vi landade runt tolv tiden igår. Det var en tuff landing då mina öron exploderade såklart pga min hemska förskyldning. Ingen nässpray i världen kunde hjälpa mig där. Hoppas innerligt att jag blir frisk i veckan..

Vi anlände till vårat reserverade hotell....som visade sig vara PISS. Super snuskigt och absolut inte nära till waikiki beach som det stod på hemsidan. Där fanns inget internet och på det så var det stopp i toan. Vi bytte snabbt om och gick ner mot stranden i jakt på något nytt och fresch!

Efter kanske en timma hamnade vi på ett super fint 4 stjärnigt hotell precis vid havet. Vi fick hjälp av en ur gullig man som gav oss ett mycket bra pris för en vecka. Det kostade verkligen mer än vad vi hade planerat att spendera på dessa veckor, så Lisa betalade med sitt kredit kort så tar vi hand om det när vi är hemma :)

Vi bor iaf i paradiset nu. Vi gick tillbaka till sunk hotellet och hämtade våra väskor, tog en taxi tillbaka och satte oss på restaurangen och åt nachos och drack världens finaste öl!! Det var en tuff och svettig dag med mycket magont, men vi tog oss igenom det :) Vi har ett underbart rum, super fint pool område och egen strand till havet. Idag har vi solat hela dagen och bränt oss på dom mest konstigaste ställerna. Lisa har en röd oval på ryggen som inte smälter in med hennes "vita" hud. Jag har ett rött streck från bröst + mage ner till tårna, allt annat är gyllen brunt. Så jäääävla snygga är vi...Tur inte mamma är här och skäller om solskydsfaktor SOM VI FAKTISKT ANVÄNDER EN MASSA! Dagen lunch bestod av cheesburgare med pommes och så Pina Colada till det ;)

LOVE HAWAII ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback