Diamonds are a girls best friend

Hej härliga fina människor!

Som vanligt så är det ett par dagar sen jag skrev sist. Jag kan inte skylla på att jag har mycket att göra, mer att jag glömmer det /:

Familjens nya au pair Lina har varit här i två veckor nu :) verkligen en toppen tjej och barnen gillar henne verkligen. Har spenderat varje dag med henne. Vi två var ensamma nu i helgen. Vi shoppade och solade extremt mycket. Lördag kvällen spenderade vi med den andra Lina och Carlien :) två flaskor vin, kines middag och tv-spel!

Idag var jag hos Linas värdmamma Renee. Hon är smyckes designer och börjar bli riktigt känd nu. Det är ofta nu vi ser fler kända kvinnor som bär hennes smycken. Denna kvinnan är verkligen toppen och jag gillar henne starkt. Så idag var jag uppe på hennes kontor och fick med mig ett diamant armband hem som minne av henne :)

Vet ni vad. Det är 24 timmar kvar tills Lisa kommer :') en vecka kvar tills mitt år som au pair är över..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback