Hi Sweden, i missed you!

Hej allihopa!
Gues what, jag är hemma nu. Fast kan tänka mig att ni redan vet det med tanke på att jag kom för två dagar sen ;) Jag har verkligen blivit kass på att blogga haha. Det känns skönt att vara hemma så jag äntligen kan avsluta detta!

Resan med Lisa har varit underbar. En liten del av mig önskar att vi kunde ha stannat liiite längre :) New York var så fantastiskt och vi hann verkligen inte med allt vi hade velat se. Det är bara till att åka tillbaka.

Mamma, pappa och Jossan stod på Kastrup tisdag morgon och lipade när vi gick ut. Tror det tog Jossan 10 minuter innan hon sa sitt första ord. Världens bästa! Vi stannade till hos Elsa och Frans och gosade en massa. Och självklart lunch hemma hos mormor :)

Det var en sjuk känsla att kliva in i sitt egna rum på eftermiddagen. Det är helt plötsligt så litet, och kaos var det där inne med. Fullt med skor och kläder som jag skickat hem. Jag har nu äntligen ordnat upp det mesta! Behöver ju inte shoppa på hela sommaren iaf ;)

Jag hann träffa alla jag velat se än så länge, förutom Emelie, henne tar jag idag :) Det var sjukt underbart att få se David och Matilda. Matilda blev super chockad när hon såg mig, mission complete! Dom två sista dagarna har jag varit hos David med, så ska bli skönt och ovanligt att sova i min egna NYA säng för första gången :)

Idag blir det mamma-dotter dag med en massa myspys, vi har inte riktig haft det än. Imorgon ska jag äntligen få klippa håret och färga det. Sen intar jag LOFT på kvällen med bönan ;) Självklart blir det mer festligheter på lördag med :))

Så vad som händer efter det lär ni får veta när ni träffar mig :) Tack allihopa för att ni följt med under mitt galna år. Även fast det är sjukt att vara hemma, så gillar jag det. Har längtat efter detta!!

Stay cool, and if you have the chance...you have to go to my amazing CALI! <3
Love you all!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback