She is here, Lisa love!

Hej mina fina!
Det har varit 48 hektiska timmar. Galen onsdag och underbar torsdag.

Lisa skulle landa i SF onsdag kväll vid åtta tiden. Vaknade tidigt jätte taggad och så glad att få se min syster igen. Pratade med bror på skype och fick veta att hos fastnat i Frankfurt och missat sitt flyg hit pga förseningar på flyget från Köpenhamn. Min stakars syster fick spendera natten själv på ett hotell i freaking äckel tyskland!!

Så igår var en störd dag. Gick från super glad till äckligt förbannad. Tur att dagen gick fort och morgonen idag med. Klockan elva åkte jag mot flygplatsen och var framme 12.15 Lisa landade halv ett. Klockan halv två kom hon ut efter en timma i kö genom tullen där dom tydligen frågat ut henne vad hon skulle göra i USA och varför hon reser själv. Typiskt amerikansk säkerhet.

Äntligen. Är hon här :') Hon ligger nu i min säng och sover tungt efter att ha rest i 46 timmar med bara 6 timmars sömn. Vi har suttit och pratat hela dagen. Jag tittar på Vampire diaries och Greys, tv torsdag!

Imorgon blir en chill dag. Vi ska åka och köpa hårfärg så vi kan färga min utväxt :D finally! Det kommer bli en underbar helg :) PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback