The year is over

Hej mina fina.

Det är den 9 maj. Och mitt år som au pair är över. Det är ett år sen jag lämnade min familj i Göteborg. Kan inte riktigt inse hur snabbt detta året har gått. Det känns skönt, är så sugen på att åka hem till er alla. Men samtidigt extremt jobbigt, vill verkligen inte lämna min familj här och mina nyfunna vänner!

Idag har jag packat och umgåtts med mina vänner vid min pool. Nu ikväll så har vi haft hejdå middag med familjen. Jag fick paket och ett foto album av barnen som dom hade gjort för hand :) när vi kom hem så fick dom ett som jag gjort till dom. R blev lite ledsen och vi satt i köket och gosade som bara den. Lina, Frederik och Carlien har varit här ikväll och sagt hejdå. Vi har mest larvat oss som vi alltid gör :) Kommer sakna dom!!

Jag är färdig packad. En full väska, handbagage och en handväska. Var tvungen att skicka hem en låda extra idag för mina skor fick inte plats i resväskan, typiskt och sjukt onödigt. Jag lovar att jag spenderat mer pengar på att skicka hem alla mina saker än att verkligen köpa dom. Duuuuumt!

Imorgon klockan sju så kör lina oss till flygplatsen och vi åker mot Hawaii. Jag kan säga redan nu att det blir nog inte mycket till bloggande, suger verkligen på det :( Jag ska också säga hejdå till barnen och mina värdföräldrar. Kan känna redan nu hur jobbigt det kommer bli. Dom har varit fantastiska under hela året, och jag kommer sakna dom oerhört mycket.

NEJ! Nu ska jag sluta oroa mig och kolla på Big Brother med Lisa. Är verkligen glad över att hon är här :')

Tack alla som varit med mig under detta underbara år. Jag har haft så sjukt kul! Men tiden går ju fort då, och nya äventyr väntar mig. Sorgligt nog i Växjö haha :) Gör er redo, snart kommer jag!

Love you all <3


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Säg till när du är hemma så har jag en vinare redo :)

2012-05-10 @ 22:30:36
URL: http://isabelleberg.blogg.se/
Postat av: Helene

Grattis till ett avklarat år ;)

Kommer ihåg den där känslan när man måste säga hejdå. Men så skönt det är att komma hem till Sverige igen! Hoppas du får en trevlig resmånad :)

KRAM

2012-05-10 @ 23:25:43
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack Helene :)

Det har varit fantastiskt!

Kul att du ska åka tillbaka i sommar. Synd bara att du inte kom när jag var där, vill ju träffa dig!!

KRAM

2012-05-12 @ 05:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback