Vaca in Seattle?!

Hej kära läsare!

Då var en vecka på Hawaii över. Tiden går fort när man har kul, och latar sig. Det ända effektiva vi gjorde var att ta bussen ut till Pearl Harbor på tisdagen där vi gick en guidad tur. Extremt bra! Annars har det bara blivit lata dagar vid poolen och en dag vid havet :) men vad gör det. Vi har semester och är bruna små pepparkakor (iaf jag)

Vi flög till Seattle igår kväll, Hawaii tid. Så klockan 6.15 landade vi idag på morgonen. Jag är verkligen inget fan när det kommer till att flyga under natten. Även fast det vore bäst att sova så går det bara inte pga trånga utrymmen och ett plan som inte är tyst precis. 5,5 timmas flygning, vi sov max 2 timmar tror jag i dom mest obekvämaste ställningarna.

Klockan sju idag somnade jag på två stolar. Gaten där vi sitter nu har varit full med folk hela morgonen men ändå lyckades jag sova till och från fram till elva tiden. Det värsta av allt då. Som sagt, vi sitter i Seattle och väntar på vårt plan till Miami. Vi har suttit här i 7 timmar nu, och har 7 timmar kvar innan flyget lyfter!! Och självklart ett red-eye igen. Flyger natt och landar i Miami på morgonen. Vår lördag kommer bestå av att sova inne på hotell rummet ;)

Nästa vecka beger vi oss till älskade NYC. Vilket vi verkligen ser fram emot! Jag längtar också hem nu, otroligt mycket :') Vi får väl alla hoppas att jag och Lisa inte stöter på några andra äckliga flygresor i framtiden! Nu ska vi återgå till att hata Seattle och vara allmänt förbannade och trötta på att vänta..
Love you all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback