Välkommen till världen!

Who would know,
att när jag och Lisa sitter och skypar med mamma på onsdag kväll och frågar helt random hur Gisela mår som är hög gravid och förväntas föda om en vecka, who would know att hon faktiskt ligger inne på sjukhuset in Lund just den stunden. Och att när jag vaknar klockan halv sex morgonen av att Lisas telefon ringer och jag känner en irritation för att någon ringer och väcker mig. Men känslan när Lisa höjer rösten med tårar i halsen och säger "Har du blivit pappa?!"

Who would know, att Gisela faktiskt födde en underbar liten son bara timmar efter att vi frågat mamma hur det var med henne :') Känslan är obeskrivlig!

Vår älskade lillebror Frans, Välkommen till världen och till vår familj. Grattis älskade storebror och Gisela till sonen och grattis vår fina Elsa som äntligen har blivit storasyster :) Här borta i USA sitter vi två och bara längtar hem tills vi får träffa sötnosen och pussa på honom!

Kärlek är verkligen det finaste jag vet!
Frans von Platen <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback